gdi-website-ws
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Menü
     
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
     
G - Portálok

Apróhirdető
Bélyeggyűjtés
BestPTC
BiYovis
Forgalomcsere
Herba-Gold
GDI-Website-WS
Konyhakert
Kriptovaluta
Marketingtools
Nete-club
Marketplace
SFIMG
Távmunka - üzlet - partnerprogram

     
Társoldalak

BiYovis-G-Portál

Webáruház
 

BIYOVIS

aecs,g-portal,gdi,website,ws,attilaecs

 

     
Számláló
Indulás: 2009-07-26
     
Mi a munka?
 
   
Mi a munka? Mit kell csinálni?

Ez egy gyakori kérdés, úgy is mondhatnánk, az attól függ...

- Függ attól, hogy mihez értesz, mert akkor azokat a módszereket fogod tudni jobban használni, amelyeknél már valamilyen rutinnal rendelkezel. Pl. korábbi weblapszerkesztési ismeretek, angoltudás a nemzetközi terjeszkedéshez, marketingismeretek, jó szövegezési/fogalmazási készség reklámszövegek írásához, stb.

- Függ attól, hogy a rendelkezésedre áll-e valamilyen erőforrás, amelyet az üzleted szolgálatába tudsz állítani. Pl. egy látogatott weblap, egy működő és elég sok olvasóval rendelkező hírlevélrendszer, egy méretes email-címlista, webmesterkkel való kapcsolat, stb.

- Függ attól, hogy mit szeretnél vele elérni. Ha komoly céljaid vannak, akkor nem fogsz visszariadni a több munkától, az új dolgok megtanulásától, és több időt fogsz rááldozni, mint az aki csak úgy "komolytalanul" próbálkozik. 

Természetesen mindenféle szakértelem és erőforrások nélkül is fel lehet építeni az üzletet, hiszen itt minden megtanulható, mindennek van egyszerű módja is, és végső soron bárki meg tudja találni az üzletébe azt az embert, aki azután gyorsan egy nagy üzletet fog felépíteni.

 



Akkor mi is a munka:

Ha röviden szeretném összefoglalni, a feladat az, hogy a megfelelő emberekhez - minél többhöz - eljuttassuk a megfelelő információkat a GDI üzletről, majd az érdeklődőket segítsük az elindulásban és a további munkában. Az információk eljuttatásának sokféle módszere van, itt most csak a legfontosabbakat nézzük át, de lehet, hogy neked lesz még jobb ötleted, módszered, vagy idővel tovább tudod finomítani ezeket a módszereket.

- Ismerősök megkeresése

- Hirdetés internetes apróhirdetőkben
    
- Érdeklődésfelkeltő weblapok készítése különféle célcsoportok számára és erre látogatók terelése, a forgalom létrehozása és növelése.
    
- Fórumokon, chat-eken, Skype-on, közösségi portálokon emberekkel megismerkedni és felkelteni az érdeklődésüket, majd megmutatni nekik a bemutatóoldalt, a magyar nyelvű filmet, ösztönözni őket arra, hogy a bemutatóoldalon további információt kérjenek, majd később visszatérni hozzájuk és segíteni a döntésüket, eloszlatni az aggályaikat, ösztönözni a regisztrációra és a munka elkezdésére. Érdemes eleve olyan emberek ismeretségét keresni, akik már most jártasak az internet-marketingben, vagy rendelkeznek egy eléggé látogatott weblappal, vagy valamilyen szempontból előnyösebb helyzetből indulnak, mert ennek az előnyét fogod élvezni akkor, amikor az ő üzlete - a sajátodon belül - növekedésnek indul!

- Közösségi portálokon egy jó üzenettel elérni emberek egy szélesebb rétegét

- Saját blog indítása egy ingyenes blog-szolgáltatónál, amelyen különféle célcsoportoknak az érdeklődésére számot tartó cikkeket jelentetsz meg, mellesleg a GDI bemutatóoldaladdal tudsz megoldást kínálni az egyes célcsoportok különféle problémáira. (www.blogter.hu, www.freeblog.hu, www.blog.hu, www.blogger.com)

- Email-címadatbázisokra, hírlevelekre küldött üzenetek

- Levelezőlistákra küldött üzenetek, jó üzenetekkel egy ideig eredményes lesz, de a 'reklámízű' üzenetek csak a listatagok ellenérzését válthatják ki. A Közösségi portáloknál tárgyalt sztori-szerű üzenetek a jobbak, de vedd figyelembe, hogy az egymást követő üzeneteidet ugyanazok az emberek fogják olvasni...

- Egy látogatott weblapodon megfelelő - akár beúszóablakos - reklám elhelyezése. Ha van egy ilyen weblapod, ez nagyon hatékony tud lenni! Ez akár egy erotikus oldal, egy viccoldal, egy személyes blog vagy bármilyen - sok embert vonzó témájú - oldal lehet. Ha még nincs ilyen weblapod, lehet, hogy érdemes lesz majd csinálni egyet, felfuttatni, majd elhelyezni rajta a reklámokat. Ha beúszóablakos reklámot tudsz csinálni, azt a főoldalra tedd, ha ilyent nem tudsz, akkor sok helyen el tudsz helyezni keretes, figyelemfelhívó, néhány mondatos 'cikkeket', reklámokat, amelyek akár más és más célcsoportjaidhoz szólnak.

- Látogatott, felfuttatott weblapok webmestereinek a megkeresése azzal, hogy egy profi, sokszorosan bevált, bizonyítottan jól működő módszert tudunk neki adni arra, hogy pénzt, bevételt tudjon létrehozni a weblapjával. A legjobb, ha pl. telefonon keressük meg a kiszemelt weblapok tulajdonosait (az elérhetőségeit megkeressük a weblapján), majd az érdeklődését felkeltve egy olyan weblapra irányítjuk, ahol erről további információkat talál. A kiszemelhető weblapokat az interneten különféle toplistákban, linkportálokban, linkgyűjteményekben meg lehet találni. Lehetnek akár erotikus jellegű oldalak is, hiszen azoknak eleve nagyobb a látogatottságuk, bár ott a webmester elérhetősége egy kicsit nehézkesebb...
    
- További módszereket kitalálni arra, hogy más - látogatott - weblapokon hogyan jelenhetne meg a Te reklámod is. Lehetőleg ne úgy, hogy fizetni kelljen érte, vannak erre más, ötletesebb módszerek is.

- Egyéb internetes reklámmódszerek alkalmazása - kereső-optimalizálás, stb., ezek szakértelmet igényelnek

- Fizetett hirdetések, a kezdeti időkben nem javaslom, amikor pedig már jövedelmed van belőle, abból annyit forgatsz vissza, amennyit üzletileg indokoltnak érzel. Fontos, hogy jól csináld, mert különben csak viszi a pénzt.

- Offline módszerek - személyes megkeresések, embereknek valamilyen információs anyag eljuttatása, szórólapok, újsághirdetések, stb. Kevésbé hatékony és költséges tud lenni.

- Angolul tudóknak, nemzetközi üzlet építésére: - az online irodád Invite rendszerébe beírni - és ezzel meghívni a GDI prezentációra - embereket a nevükkel és emailcímükkel. Találj olyan módszereket, amelyekkel meg tudod szerezni naponta jópár új ember nevét és emailcímét, akik lehetséges érdeklődők lehetnek.

- Szintén angolul tudóknak: A www.freedom.ws oldalon levő filmet (www.freedom.ws/felhasználónév) eljuttatni másokhoz, akár a fenti módszerek valamelyikével, majd visszatérni hozzájuk és megbeszélni a kérdéseiket, aggályaikat (pl. Skype-on és egyéb internetes telefonon).

Válaszd ki a számodra legmegfelelőbb munkamódszert - akár többet is -, és tervezd meg, írd le egy listába, hogy milyen feladatokat kell ehhez megoldanod. Szövegek fogalmazása, hirdetési portálokra regisztrálás, weblapok létrehozása, stb.

Az érdeklődésfelkeltés sokkal inkább kérdések feltevésével, az álmaik, céljaik elérésének lehetősége megcsillantásával és más hatékony szövegfogalmazási módszerekkel lehetséges. Amint ráérzel erre a stílusra, tudni fogod, hogy ezeknek a működő módszereknek és az internet óriási erejének az ötvözése mekkora energiákat szabadíthat fel!

Tűzz ki egy határidőt magadnak, amikorra beüzemeled és elkezded működtetni az módszered. Tűzz ki egy intenzitási szintet is, pl. azt, hogy egy közösségi portálon naponta legalább 100 embernek elküldöd az üzenetedet, és ezt pl. 3 hétig (vagy 20 új üzlettárs regisztrálásáig) nem hagyod abba, vagy hogy egy-egy érdeklődésfelkeltő weblapod látogatottságát a napi 100 látogató szintjére hozod fel.

A munka további része az új regisztrálók, új üzlettársak elindítása, minél profibb, minél lelkesebb és elkötelezettebb hálózatépítővé válásának elősegítése, az elérhető célok fontosságának átbeszélése, a kérdéseik megválaszolása, a velük való folyamatos kapcsolattartás és segítség.

Fontos, hogy figyeld, hogy az új regisztrálóid kártyájáról a 7. napon sikerül-e levonni a havidíjat, mert gyakori eset, hogy ők kapnak ugyan értesítést arról, hogy nem sikerült, de figyelmen kívül hagyják. Ha egy olyan tárgyú levelet kapnak, amiben szerepel a DECLINED (elutasítva) szó, akkor az történt, hogy nem sikerült levonni a kártyájáról a 10$-t. Ez esetben minél előbb intézkedni kell a banknál, hogy megtudjuk, mi lehetett a gond és hogy minden rendben legyen. 

Gyakorlatilag a teljes üzletedet az online irodádból fogod tudni ellenőrizni, itt fogsz megtalálni minden lényeges információt, itt tudsz beállítani minden fontos beállítást. Ezt a


címen találod, a regisztrációnál megadott felhasználóneveddel és jelszavaddal belépve. Tedd is be rögtön a böngésződ könyvjelzői közé, mert gyakran fogod használni.
(folytatjuk)  
   
Kérjél további infókat !!!  
 

 

     
Kiemelt oldalak

kattinst pénzért

     
Webáruház

     

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?